Vanliga frågor

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Wrebits bokförings- och faktureringstjänst.

Kan jag få rådgivning av Wrebit?

Vi har experter som finns för att hjälpa dig. Har du frågor som rör bokföring, skatt eller bokslut så kan vi hjälpa dig, kontakta oss under "HJÄLP" i appen. Du kan både kontakta oss via mejl eller boka en rådgivningstid så ringer vi upp dig.

Jag vill kontakta Wrebit hur gör jag?

Du kan alltid kontakta oss på support@wrebit.se. Har du frågor som rör bokföring och rådgivning så kan du kontakta oss under "HJÄLP" i appen på "Ställ din fråga till en expert" så hjälper vi dig där.

Går det att använda Wrebit på datorn?

Nej, det går inte att använda Wrebit på datorn. Wrebit är kompatibelt på mobila enheter så som mobiltelefon och Ipad/Surfplatta.

Vad kostar Wrebit?

Vi har två olika abonnemang att välja mellan, ett årsabonnemang och ett månadsabonnemang.

Årsabonnemanget kostar 199 kr/mån (2388 kr/år).

Månadsabonnemanget kostar 249 kr/mån.

Du kan skapa ditt konto via följande länk: https://account.wrebit.se/register

Hur gör jag om jag vill byta till Wrebit från en annan bokföringstjänst?

Du kan importera tidigare bokföring genom SIE-filer eller börja från ett nytt räkenskapsår. Wrebits support kan guida dig genom övergången.

Hur kommer jag igång med Wrebit?

Skapa ett konto via hemsidan, ladda ned appen och följ stegen för att ställa in din bokföring. Du kan direkt börja fakturera och bokföra automatiskt.

Inte ditt första år? Glöm inte att importera din ingående balanser. Kontakta vår support så hjälper de dig!

Hittar du inte svar på din fråga?

Kontakta oss direkt så hörs vi av oss så fort vi kan!